Onsdag 090318

Idag var det jättefint väder ute, himlen var blå och solen sken. Typiskt att vi glömde ta in vagnen från bilen igår, då kunde jag ju inte ta med Kian ut o gå eftersom Jon har bilen till jobbet på dagarna...det var lite surt!  :P

När Jon kom hem från jobbet kl.16 så åkte vi först o lämnade av han på Johans jobb där dem skulle skjuta lite med paintball gevären.
Jag åkte till solstudion o träffade syrran, hon tog hand om Kian medans jag solade. Precis när jag solat klart ringde dem från Stardust o sa att jag skulle komma in dit o visa min tattuering, för dem visste inte om det skulle gå att tattuera över min nuvarande tattuering. Dem som var där igår sa ju att det skulle gå, men  vi tänkte att vi lika väl kunde åka dit på en gng då. Fast det hade vi inte behövt för han som ska tattuera mig var inte där o dem sa att det är bäst att han får titta på det för han är ganska kräsen när det gäller ´cover up´
Så får åka dit på Måndag istället o se vad han säger, hoppas verkligen att han vill göra den!!

Sedan hann vi bara gå in i en affär och då ringde Jon o sa att dem var klara, så då fick väl vi också vara det då :)
Skjutsade Sandra till solstudion för det var ju meningen att hon också skulle sola..hehe.
Sedan åkte jag och min lilla familj hem.

Tog med vagnen in idag så det får gärna vara fint väder imorn också ;)

Nu börjar snart reprisen på "Vårt bröllop i era händer" som jag missade i Söndags eftersom vi såg "Wipeout" istället...

Bye!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0