Söndag 090329

Igår fick jag sova ut, älsklingen tog hand om Kian, vek tvätten och tömde diskmaskinen. Det var riktigt lyxigt..hihi, man blev på bra humör när man kom upp vid ca 10 tiden o såg de :)
Jag åkte och solade en sväng, så himla skönt! Sprang in på systemet o köpte en platta öl åt Jon också.
När jag kom hem duschade jag, lagade mat o plockade undan lite. Jon åkte till Paintballbanan en sväng. Vid 19:30 kom Johan och Maja hit o kollade Robinsson och fotbollen (Portugal-Sverige) Johan har tydligen en gammal klasskompis som e med i Robinsson..hihi, fränt ;)
Fotbollen var spännande, kändes riktigt bra att Sverige höll nollan.
Jag vräkte i mig chips o dipp så jag höll på o spy..går ju väldigt bra med det där att vara nyttig, heh näää!..är ju ingen som stoppar mig :P

Imorse gick jag o Kian upp vid 07:00 (efter att ha ställt fram klockan till sommartid) 
Vi gjorde frukost på sängen till pappsen, vi firade han lite idag istället för på Tisdag eftersom han ska upp tidigt då. Det tar extra lång tid när man har en liten busunge att ta hand om samtidigt :)
Han fick en skjorta och kalsonger av oss, lite tråkig 25års present men hade tyvärr inte råd med så mkt annat.

Idag ska jag baka bullar och kokostoppar till imorn då min släkt kommer o firar Jon. Mamma skulle fixa tårtan. Jag hade inte råd o köpa ingredienserna, jag som hade planerat värsta fina o goda tårtan...
Men det får bli till jag fyller istället :)

Usch vad trött jag är! Men det är bäst jag börjar med bakandet så jag har det gjort.

Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0