Tisdag 090317

Igår hann/-orkade jag inte skriva nåt.
Vi var riktigt duktiga igår, gick till Ånnaboda och tillbaka. Det är ca 5km dit med bara stora uppförsbackar, har träningsverk idag kan jag lova..men inte så konstigt, jag har ju knappt rört på mig på ca 1 1/2 år  :P
Vi satte oss i raststugan och drack varm choklad o sedan gick vi hem igen...det gick betydligt mycket fortare, men usch vad ont det gjorde i benen att gå nerför..hihi.
Kian sov så skönt i vagnen på vårat lilla äventyr.

Var helt slut när jag kom hem, men var tvungen att åka o handla på en gng så att vi fick mat i magen..kylskåpet var helt tomt, o jag litar inte på att Jon kan handla ordentligt..hehe..jag kanske inte får det jag vill ha då!  ;)

Fick förresten en elräkning på 10.000:-  3månaders förbrukning..heh, känns ju lagom kul!! Hur ska det gå ihop!?? =/

Idag ska jag o Kian ta bussen upp på stan o träffa Linda.
Tror jag ska gå in o fråga om det går att tattuera in en körsbärsblomma som jag vill ha över min fula tattuering som jag har nu...*I hope so*
Ska tattuera in ´Kian` på magen nån gång också tror jag :)

Nu e de bäst att jag passar på o göra mig iordning medans lilla "grisungen" sover!....

.....heh just därför vakna han precis!...sååå typiskt!


 
Framme i Ånnaboda...

  
  Tattueringen jag vill ha!


Nu har vi kommit hem allihop. Jag var in o frågade om tattueringen o hon sa att det inte gick o göra exakt en såndär över den jag har nu, men att dem kunde rita en liknande för hand. Det var förresten många som hade just den där tattueringen så det blir väl bra att det inte blir exakt en sån, roligare o ha nåt som ingen annan har :)
Jag beställde en tid, tyvärr skulle hon jag ville ha gå på mammaledighet så det blev en annan snubbe. Den 30 Mars kl.10:00 ska det ske..hehe, blir lite nervös nu :P

Kommentarer
Postat av: sara

Shit! Hur kan ni få en elräkning på 10 000 på tre månader?? Vi betalar typ 350 kr i månaden! Nu har ju ni lite större an oss men ändå. :P Fin tatuering med körsbärsblommor =)

2009-03-17 @ 11:26:35
URL: http://kilstadius.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Aha okej. Ja sjukt mycket.

Vad söt kian var i den där hoppselen :P

2009-03-17 @ 12:07:13
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0