Tisdag 090331

Är så jäkla irreterad o förbannad just nu! Jon sitter vid sitt x-box som vanligt, han erbjuder sig fan aldrig att hjälpa till med Kian. Tycker han skulle kunna försöka ge han gröt o natta han nån gång o se hur det går. Men det skulle väl inte falla han in. Det som stör mig mest är att så fort vi är bland folk, speciellt när vi e hos hans föräldrar så ska han helt plötsligt göra allt o försöka visa dem att han e så duktig o tar hand om Kian så bra...men så fort vi e hemma så sitter han vid sitt förbannade jäkla x-box. Så fort jag ber han att ha Kian medans jag tex ska duscha lr vad som helst så går han efter mig o säger "skynda skynda skynda.." så jag får ta mig fan alltid stressa. Det känns som jag är ensamstående för man ser ju inte röken av Jon när han e hemma iaf.
Bläää...det e en sån dag idag, tråkigaste o segaste dagen på länge!! Måste få ut min frustration på nåt sätt o då blir det Jon som får ta den smällen  :P

Min lilla älskling låg i sitt babygym idag o så rullade han över på mage o somnade...hihi, så söt!!
Han betyder verkligen allt för mig, han fyller ´mammahjärtat´ med så enormt mycket kärlek. Jag kunde aldrig föreställa mig hur det skulle kännas, jag blir rörd av o tänka på det...heh.

Nu ska jag hoppa i säng, får hoppas morgondagen känns lite bättre ;)


        
hihi, sover i babygymet          Mammas lilla hjärtegull! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0