Torsdag 090312

Idag kom Jon hem från jobbet vid kl.10 så då åkte jag med min arbetsansökan till Konsum och sen åkte jag och Kian till Marieberg och gick där med Linda och Ella. Det var trevligt! :)
Kian skötte sig jättebra och lilla Ella fick sina första par skor..hon sprang runt i dem och var jätteglad..hihi.
Jag köpte inte nå kläder, bara en hårknippsa, toffsar, en ögonskugga och hudlotion. Hittade däremot ett par snygga skor, men dem fanns bara i strl 37 och dem kändes lite för små så ska iväg till stan imorn och testa dem i strl 38...dem kommer väl säkert kännas för stora istället. Skulle vara typiskt, mna fötter e de inte lätt att hitta skor till.
En snygg väska som jag skulle vilja ha hittade jag också, men kände inte att jag kunde köpa den. Jag har ju egentligen inga pengar, fick ju ta Jons kort med mig idag :P
Och ifall jag ska köpa skorna i brunt så kanske jag skulle ha en väska i samma färg istället..hehe.
Jag var tvungen att åka hem med bilen till kl.17:30 för då skulle Jon åka på träning.
Caroline kom hit o hälsa på en sväng när jag kom hem, det var en bra dag idag hade nåt o göra hela dagen  :)

                    Midcut boot                                   Sneaker

           Skorna jag kanske ska köpa.                           Ellas första skor  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0