Torsdag 090326

I morse gick jag upp kl.06 o skjutsade Jon till jobbet för jag skulle åka till Marieberg med Linda idag så jag behövde bilen. Det var riktigt svårt att ta sig upp så tidigt, trodde ju att Kian skulle somna i bilen men han höll sig vaken och somnade inte när vi kom hem heller tyvärr  :P

Köpte inget speciellt på Marieberg, bara lite småsaker.
Skulle handla mat på Coop innan vi åkte hem. Jag tänkte börja vara duktig och göra Kians mat själv nu så köpte grejjer till det och Jon fyller år på Tisdag så köpte ingredienser till tårtan o ja...lite allt möjligt, det blev ca 500:- o när jag står o ska betala så går det inte, "medges ej"  blev det när jag drog kortet så jag plockade bort lite varor o försökte igen men..."medges ej" igen, PINSAMT! plockar bort varor tre gånger o när jag till slut har plockat bort varor för ca 300:- och det iaf inte går så lånar jag pengar av Linda. Usch vad jobbigt det kändes!!
Jag vet ju själv hur det är när man sitter i kassan och nån sån där jobbig jävel kommer till en o ska handla, man stör sig som f-n på dem...och så står man där själv som ett fån till slut iaf! haha! :P

Förresten nu har det gått för långt, jag MÅSTE börja att inte vara så onyttig!! Från och med NU ska jag lära mig att säga nej och inte hålla på o äta massa onyttigt skit varje dag!!

nu ska jag äntligen sova, är riktigt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0