Måndag 090309

Halloj!
Det var inte det enklaste att somna inatt ska jag säga, lilla Kian sov så gott i bilbarnstolen och jag ville verkligen inte väcka honom men till slut var jag tvungen att ta upp han för o amma...hehe, det spännde nåt fruktansvärt i ena bröstet o det hjälpte inte att jag ´mjölka´ mig själv  :P

Imorse lät jag Jon sova till kl.9:00 för han skulle på intervju idag. Jag var riktigt trött när han kom upp, sov inget vidare i natt. Satt o kollade på Vakna med the voice från 6:30-9:00, det är bra morgonprogram de :)
Sen tog Jon Kian så jag fick sova..de var skööönt!!

När Jon åkte var jag ute o gick en sväng med min lilla sötnos. Han ligger o sover i vagnen på altan fortfarande.

Nu kom Jon hem, hoppas intervjun gick bra!

Ikväll ska brorsan o carro kolla på ett hus här i Garphyttan, likadant som vårat fast spegelvänt.
Jag ska nog gå o kika på huset också, är så nyfiken av mig..hihi. Får hoppas dem lägger bud på de o får det :)

Nu ska jag plocka o dona lite här hemma....

herå´!


     






Kommentarer
Postat av: sara

Åh vad kul att du också skaffat blogg nu=D snygg design fick du också :P

Skönt att börja jobba lite igen iaf. Tjäna lite extra pengar som sagt.

2009-03-09 @ 16:34:59
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0