Fredag 090522 "Lyxigt, skönt & helt underbart"

Idag var det äntligen Fredag, jag och Jon var iväg på våran "Parlyx". Det var riktigt skönt, först fick vi 60min massage o det behövde jag verkligen, hade knutor längs hela skulderbladen och uppe i huvudfästet. Sedan var vi i relaxen 60min där det stod ett stort fruktfat framdukat, vi hade en bubbelpool (de var 40grader i vattnet) helt underbart men orkade inte sitta så länge åt gången...hehe, o så fanns det en bastu också. Det var jättemysigt och fint där.

Mina föräldrar kom hem till oss och var barnvakt åt Kian. Han var gó o glad hela tiden som vanligt, det é tur att han är en sån duktig pojk :)

Vi gjorde Tacos o bjöd på innan Mamma o Pappa åkte hem.

Jon tog med Kian och kollade på fotboll ikväll, det var Marieberg som spelade. Det var första gången Kian åkte iväg själv med Pappsen. Så jag fick vara själv hemma en stund, det var skönt :)

Nu sitter vi här och glor, de e ingenting bra på TV. Jag funderar faktiskt på o lägga mig o sova nu..? :P


Take care!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Å vad mnysigt det lät att bara koppla av och mysa =D vill också åka på spa med markus. Han skulle behöva det. slappna av lite .=)

2009-05-23 @ 18:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0