Lördag 090502 "V75 på Örebrotravet"

Igår var det superhärligt väder ute! Jon var iväg på träning och sen skulle dem jobba på Örebrotravet så han kom inte hem förrens kl.16:30 :P
Jag var ute och gick en sväng med Kian, gick in mina nya joggingskor så jag fick skoskav..heh. Sedan satte jag mig och solade medans Kian sov...sååå skönt! :)

Nicklas och Caroline kom hit och grillade runt 17:30, riktigt gott var det vi åt Grillspjut och Potatissallad. När vi ätit började det bli lite småkyligt ute så då gick vi in och kollade på "Så ska det låta". Sedan åkte dem hem och jag gick o la mig o sov..heh.

Idag har jag ont i halsen, usch svininfluensan som attackerar..hehe, neråå ;)
Vi ska iväg till Örebrotravet och spela på V75 idag. Ta med oss brassestolar och matsäck o sitta o njuta i solen, det ska bli mysigt att göra nåt med bara familjen, det händer inte så ofta. Hoppas det kan sluta blåsa så kallt bara :P
Får hoppas vi kan vinna nåt på hästarna..hehe, inte så stor risk! Jag fattar Nada av trav och Jon tror jag inte har så jättestor koll heller :D

Nu ska jag gå ut o sätta mig i solen om det inte är lika kallt som det var tidigare...

får väl uppdatera här sen o skriva om våran storvinst ;)

-bye!


   

Morbror Nicklas och Kian   Jon och ölen ;)

   
På Örebrotravet. Kian blev trött av att se hästar springa runt :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kan berätta sen. på msn typ =P Hehe.men det är inget "speciellt" igentligen. typ.



2009-05-05 @ 10:41:19
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0