Lördag 090516 "Aj aj aj!!!..."

Igår hämtade jag ut min nya mobil, den e jättefin. Har inte hunnit bekanta mig med den så mycket ännu, men det känns bra iaf. 

På eftermiddagen kom Kians Farmor och Farfar hit och sov kvar till idag. Så då fick vi sovmorgon imorse, men ändå känner jag mig lika trött som vanligt. Vad é det med mig egentligen? :P

Dagen började inte så bra för min del. Jag skulle lägga ner Kian på lekmattan och när jag skulle resa mig upp så gick det knappt, fick så jäkla ont i ryggen! Sträckte mig lr nåt...illa!
Jag fick nån starkare verktablett av Jons mamma o sen åkte vi till Ånnaboda och gick runt sjön, jag fick stödja mig på barnvagnen så gick det bra. Det är riktigt fint i Ånnaboda!

Läste i tidningen imorse att nån på Euromaint hade klämmt tummen på jobbet igår och blivit av med fingertoppen. Både jag och Jon reagerade på att det troligen kunde vara Johan...mycket riktigt!...och det var fasiken inte bara fingertoppen som han hade blivit av med, det var hela tummen som dem hade fått amputera bort. På höger hand dessutom!! Stackars Johan!!...sån jäkla otur jämt!! :(
Vi var där o skulle se på Eurovision song contest ikväll och då fick vi se bilder på när tummen hängde löst innan dem hade amputera bort den, Johan tog bilder med mobilen när han var på sjukhuset o hade fått smärtstillande. Behöver jag ens säga nåt?...det var läskigt o se!! :P

Vi blev tyvärr inte kvar hela Eurovision...utan fick lov att åka hem eftersom vår lilla Kian inte kunde få någon ro och sova fast han var hur trött som helst, utan han bara skrek o skrek stackarn!! :(
Usch känner mig så elak när vi flänger o far och det blir sådär, bättre att stanna hemma o låta han sova i sin egen säng då juh. Väldigt jobbigt eftersom jag bara fick ondare o ondare i ryggen också och inte kunde bära han alls till slut, då känner man sig rätt värdelös som inte ens kan trösta ordentligt. Han somnade iaf så fort vi startade bilen och åkte hem, lilla älsklingen! :)

Vi såg röstningen när vi kom hem. Det var rätt låt som vann Eurovision song contest 2009, jag hejjade på Norge..snacka om utklassning det blev, hehe. Jag tycker att Island var väldigt bra också och Arash :)

När jag sen skulle lägga mig fick jag ta hjälp av Jon till sängen. Har så fruktansvärt ont i ryggen, det verker nu fast jag ligger helt stilla!! :(

Det jobbiga e att jag måste gå på toa nu, får väl se om jag klarar det själv eller om jag skriker till för att ryggen håller på o går av...snacka om invalid man känner sig!! Men men jag får väl vara glad att jag har tummen kvar iaf....

Natti natti!!





 






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0