Söndag 090510 "Parlyx"

Den 22 maj har jag bokat tid, då ska jag och älsklingen på "Parlyx" som vi fick i present när vi fyllde år...det är en valfri behandling(massage, hand-, fot- eller ansiktsbehandling) Relaxen i 60min samt ett fruktfat. Det ska bli så himla skönt, vi ska nog ta massage båda två. Får se om vi ska ut o äta eller gå på bio lr nåt då också, passa på o ta en heldag tillsammans när vi ändå har barnvakt :)

Idag vaknade jag kl.10 jag är så galet trött nu för tiden, fattar inte vad det är med mig :P
Jag fick med mig Jon ut och åka lite Inlines på förmiddagen, kände att jag behövde röra lite på fläsket..heh, det gick bra med Kian i barnvagnen. Det var bara bra för mig att jag fick lite stöd när jag åkte, hehe.

Vid 12 tiden åkte Jon iväg och spelade Paintball med Johan och co. Linda och Ella kom o gjorde mig och Kian sällskap under tiden. Vi gick till Konsum och köpte glass o när vi kom hem igen så sov Ella och Kian i sina vagnar ute på altanen, så söta så! Annars satt jag och Linda mest och pratade :)

Vid 15:30 kom Jon hem och ca 5min senare åkte han iväg igen, på fotbollsmatch. Heh han lär vara helt slut ikväll så som han hållit igång idag. Linda och Ella åkte hem strax efter att Jon åkt iväg på fotbollen.

Så nu sitter jag här och orkar inte göra nånting, heh...Kian är energisk o står o hoppar i sin hoppgunga :P



                              Kian 090510

        
Ella och Kian sover så sött! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0