Tisdag 090512 "Heldag i stora staden"

Idag blev det till att ta bussen in till stan. Det blev bestämt en timme innan bussen gick och som vanligt tycker man att det är luuugnt...men sen får man stressa ihjäl sig ändå när man ska ge sig av, heh!

Vi gick först förbi hos min Mamma på hennes jobb, så hon fick visa upp sitt lilla barnbarn för jobbarkompisarna. Dem stod och gullade med min lilla charmknutte och tyckte såklart han var jättesöt..hihi Kian var nyvaken och fattade ingenting. Tänkte bara säga ´hej´ men eftersom jag var vrålhungrig och Mamma hade lunch så bjöd hon på Nachostallrik på "Gröna grodan". Det var gött! :)

Sedan gick vi vidare mot slutmålet..hehe. Jag och Kian skulle nämligen till Caroline som hade besök av Marie och hennes Alva på 2månader..jättesöt var hon, har aldrig sett en bebis med så mycket hår på huvudet..hihi. Vi var ute och gick en sväng i stadsparken. Det var riktigt skönt väder emellanåt då det inte blåste så mycket.

Jon kom och hämtade mig och Kian efter jobbet, då åkte vi till Ica Maxi och köpte myrdosor med myrgift i, vi har hallen full av myror..hoppas de rackarna går o dör nu!! Så köpte vi morötter, gurka och dipp till ikväll då vi ska kolla på semifinalen av Eurovision song contest. Jag tror hon Marlena går vidare..får la hoppas det iaf annars e det ju inget kul o se finalen på Lördag :P

Jon hade egentligen fotbollsträning idag men han orkade inte gå på den så vi hade tur o fick ha han hemma :)
Han funderar ju på o sluta på fotbollen då han tröttnat...men får väl se hur det blir med de.

Nu ska jag försöka få mitt lilla hjärtegull i säng...

ha dé!


Mormor och Kian på "Gröna grodan"  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0