Tisdag 090519

Tjingeling!

Är övertrött nu, har inte kunnat sova nå bra alls inatt. Dels för att ryggen gjorde ont så fort jag slappnade av, fick ligga o trycka ner hälarna i madrassen för att det inte skulle göra ont. Och sen kände jag mig inte trött, var typ klarvaken hela natten :P

Kian sov däremot riktigt duktigt inatt, från kl.19:00-06:30. Kanske för att han rör på sig mer nu för tiden. Man får verkligen hålla koll när man har han liggandes på golvet, han hasar sig bakåt och rullar runt i en väldig fart..hihi, tror han lär sig att krypa snart. Min stora pojke, helt sjukt vad fort det går!

Jag ringde till Willys inne i stan och pratade med Crille förut för o fråga om dem behövde någon som jobbade extra och det lät lovande, så han tog mitt nummer o så skulle hon som har hand om det ringa mig imorn. *hoppas hoppas hoppas* Behöver verkligen skramla ihop lite pengar, för familjens skull! :)

Det händer nog inte så mycket idag, kanske ta en promenix. Både jag och Kian behöver nog få lite luft.

Vet inte hur Jon jobbar idag, dem är ju fan mongo på det där stället!! :P

Hejrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0