Torsdag 090514

Jag tycker inte att ni ska läsa Jons inlägg när han gör sånna där påhopp..hehe, Geografi var väl inte ett av mina favorit ämnen i skolan! Hade nog för den delen aldrig nåt favorit ämne över huvud taget!
Whatever!...jag är inte dum, har bara lite otur när jag tänker! :P

Idag fick jag för mig att Kian ska få börja sova i sitt eget rum, så jag städade o flyttade in spjälsängen i hans rum o så. Måste ju bara vara bra om han vänjer sig redan nu att sova i sitt eget rum. Jag kommer väl ligga vaken inatt o lyssna så att han inte gråter antar jag, tur att vi har vårat sovrum så pass nära hans :P

Jag trodde att jag skulle få min mobil idag, men naee! Hoppas att jag får den imorn då, annars blir jag sur och otålig!..heh.
Fick iaf gardinerna idag som jag beställde från Jotex, så har satt upp dem i köket. Det blev bättre än innan som tur var. Usch skulle vilja göra om hela köket, är trött på köksluckor, diskbänk, tapeter mm.

Vi var ute och åkte inlines en sväng när Jon kom hem, det var drygt..hehe. Motvind och uppförsbacke, jag kommer säkert få träningsverk av det så otränad som jag é :)

Nu ska jag försöka sova utan Kian i samma rum...usch det blir nog värst för mig. Han ligger o sover som en stock nu juh :P



Min lilla älskling....och hans rum.



Gardinerna i köket.



 


 


Kommentarer
Postat av: sara

Det vart ju jätte fint i köket =)

Du har ju skit snygga tapeter där , det får du inte göra om ;)



Å va kul att åka inlines, det ska jag nog ta med mig markus ut på med=P

2009-05-15 @ 06:28:20
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0