Söndag 091108 "This weekend"

Hoj hoj...
det e sjukt vad fort helgerna springer iväg. I går var jag och Jon i Linköping eftersom jag hade en smyckevisning där, det var inte många som gjorde beställningar men många som tyckte det var jättefina smycken. Det var en del som tog visitkort, får hoppas dem hoppar in på hemsidan och gör beställningar sen. Men det var kul att få komma ut på lite äventyr iaf :)
Kian fick vara hemma med farmor under tiden.

Idag är det fars dag och Jon fick en kopp som det stod "PAPPA" på och ett par boxershorts som det stod "PAPPA ÄR COOL" på och ett par strumpor som det stod "PAPPA ÄR BÄST" på, hehe Kian är så snäll mot pappsen han :D

Jag var iväg på träningen idag, även om det tog emot väldigt mkt o jag kände verkligen inte för det. Men det var kul!
MEN sträckte mig lite i ryggen, inget vidare :/
Vi fick våra snygga Garphyttans IF träningsoveraller idag. Jag tog strl large på min eftersom dem säger att de krymper väldigt mycket..hehe, snacka om stor den är på mig nu. Men det e ju mysigt! Bättre de än att den blir för liten på en gng :D

Jag har precis knåpat ihop en presentation om Kian med lite bilder, det ska han ha med till dagis. Dem sätter upp det på väggen så att man kan läsa lite om varje barn. Och så har jag fixat en kudde med ett örngott som jag broderat in Kian på, den ska han sitta på när dem har fruktstund och ha när det är sovtajm :) 
Nu har jag bara kvar att laga nallen som han ska ha med sig....och köpa ett paket blöjor imorgonbitti så han har det också.

Såg på "Ensam mamma söker" förut..åhhh så söta dem är, blev helt tårögd när Helena valde Oskar. Jag gillar inte åldersskillnaden men dem är ju så kära o man blir ju så glad av o se dem :)
Tänkte ju se "vad hände sen?" på tv3play men det funkade inte, kanske va för många som var inne o kolla eller så är det min dator som segar och krånglar..!? :P 


Nu är det bäst att jag börjar fixa här igen...

Ha de fint!


Smyckevisningen i Linköping.


                                                                                                

Kians Presentation (Är bilder på sötnosen också men det gick inte att kopiera in dem här):    
     

 

Kian är en mysig och charmig liten kille. Han tycker om att leka med bilar, kasta/sparka boll, plaska i badet och busa med mamma och pappa. Favoritleksaken just nu är ”Scoopie” en lära-gå-traktor som Kian ofta går runt med hemma. Men snart kan Kian gå alldeles själv.

Favoritprogrammet på tv är Teletubbies.

Att åka hem till Farmor och Farfar i Borlänge är också kul och uppskattas mycket av både Kian och Farmor och Farfar.

 

Kian är busig, en gång när mamma och Kian var ensamma hemma smög Kian iväg när mamma inte var uppmärksam. När det blev lite för tyst hemma blev mamma misstänksam, för när Kian är tyst brukar det betyda att han har hyss för sig. Mamma gick för att undersöka saken och mycket riktigt, rackarungen hade smitit in i köket och öppnat skafferiet. Där satt han nöjd och glad med en halv blockchoklad i ena handen och resten i och runt munnen. Men Kian är generös, när han insåg att han blivit ertappad så sträckte han fram chokladen för att bjuda mamma på godsaken.

 

Kian är för det allra mesta en go och glad kille som är snäll och kärleksfull ♥






Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas att folk beställer smycken från dig nu då=D



Vilken söt presentation om kian=) Har du med bilden där när han äter choklad? ;) Haha så söt.

2009-11-09 @ 13:44:17
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0