Tisdag 091117

Är sååå TRÖTT!! Hur ska man orka med o jobba när Kian ligger o gnäller o gnyr hela nätterna, han drömmer antagligen, eller så är det tänder på väg som gör det. Det blir inte mkt sömn! :/
Men man får väl försöka stå ut helt enkelt o vara glad att man har ett jobb för en tid framöver åtminstone. Ska iväg o prata med den ansvarige och chefen imorn så får jag se vad dem säger, tror att jag får det faktiskt :)

Fy f-n vilken kaos det hade varit igår när alla örebroare skulle envisas med o åka till mässan o vaccinera sig, även fast dem rekomenderade att barn och ungdomar skulle vaccinera sig först. Som tur var åkte vi inte dit igår, tar det onsd eller torsd. Kian får inte vaccinera sig förrens nästa vecka på sin vårdcentral, det är ju han som känns viktigast så tycker ju att dem borde ta så små barn först..men men.

Just nu är Kian på dagis. Jag har sovit en timme men orkar bara inte ta mig upp ur sängen, känner mig helt förlamad..haha. Skulle ju hinna med så mkt medans han är på dagis tänkte jag, men så blir det antagligen inte idag :P
Gjorde så mkt igår så förtjänar lite vila faktiskt ;)

Ha en bra dag!
-bye

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja. Nästa fredag den 27 åker jag och två kompisar ner till Ullared. Bussresa! Det ska bli skojj.



Har du fått jobb förresten? =D

Kramar

2009-11-17 @ 15:46:41
URL: http://kilstadius.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaha. vad kul=D precis, bättre än inget.



Vi har pratat med Jens och nordin om Nyår. Jens Tyckte det lät skojj om vi åkte ner till er=) Men Nordin kan ju aldrig planera i tid så vi räknar inte med dem.

Så vad tycker ni? =)

Kramar

2009-11-23 @ 13:49:14
URL: http://kilstadius.blogg.se/
Postat av: sara

Ja det tycker jag med =D

2009-11-24 @ 11:30:27
URL: http://kilstadius.blogg.se/
Postat av: sara

Jaaa visst är den snygg! Den vill jag ha. Men kan inte riktigt bestämma vart=S

2009-11-25 @ 06:53:57
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0