Fredag 091016 "Varför..!??"

Sitter just nu och kikar lite på idol medans jag nördar :P Fan vad sjukt bra Michael Jackson är/var, måste kika om vi har någon gammal skiva med han sen. Idolerna är däremot inget vidare i år tycker jag :P

Var till Marieberg med syrran i eftermiddags. Kian var hemma hos pappsen, så då kunde jag ju hoppa in i provrummen och prova kläder lätt som en plätt..hehe, det var inte alls bra! :P Hittade hur mycket snygga kläder som helst, men varför är det alltid så att man hittar kläder, skor och allt när man verkligen inte har några pengar som hellst..varför?? Något irreterande för sen när man har pengar och ska ge sig ut på jakt efter nåt så hittar man ju absolut ingenting! Idag var en sån där dag då jag lätt skulle kunna handla upp nån miljon på kläder, skor, väskor mm...det var snygga grejjer precis överallt. Men jag fick inte köpa nånting för vi har inga pengar kvar den här månaden :(
Men jag blev så förälskad i några kläder från Gina Tricot som jag verkligen ville ha, jag ville absolut inte lämna ifrån mig dem och gå därifrån. Jag la undan dem i alla fall, ifall att det skulle fixa sig med pengar på nåt underligt sätt..hihi. Skickade ett litet fint mess till pappsen så jag fick låna pengar av han..thank good! ;D
Men inte nog med det så hittade jag ett par perfekta skor som jag fasiken inte ville vara utan, dem matchade dessutom kläderna jag hade köpt! Men min älskade o underbara syster köpte dem åt mig sålänge, och jag får dem för halva priset Inte illa! :)

Min lilla snuttegris sov när jag kom hem, får inte träffa han förrens imorgonbitti :(
...eller inatt, vem vet :P (heh..förhoppningsvis inte.)


Här har jag lite bilder på kläder och skorna (svårt att få rättvisa bilder på de, riktigt snygga när dem är på) ;)








Det blev en mössa och ett par vantar också, det var röd prislapp och jag vill inte frysa nu när det börjar bli kallt ute :P







Kommentarer
Postat av: sara

Ursnygg KLÄDER=)

2009-10-17 @ 20:26:54
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0