Tisdag 091013 "Knäckte nacken"

Halloj, det var inte igår jag skrev här heller :P
Har tänkt att jag ska blogga ett antal gånger den senaste tiden men så har det alltid kommit nåt emellan eller så har jag glömt de helt enkelt...(tror mest på det sistnämnda) hehe.

Idag var jag iväg till min underbara Naprapat och knäckte rätt nacken. Jag får ju så fruktansvärt ont i huvudet eftersom det strålar upp ifrån nacken så det blir olidligt till slut. Har varit på massage typ en gång i veckan de senaste 5 veckorna och det har hjälpt någon dag sedan har jag lika förbannat ont igen. Man blir ju inte världens gladaste o roligaste mamma när man går runt o har ständigt ont heller :/
Men nu får jag hoppas att det hjälper när jag varit hos naprapaten, ska dit nästa tisdag igen. Har ju även börjat träna 1-2 gånger i veckan o det borde ju också göra det lite bättre.

Igår tvättade jag väggen i sovrumet och satte upp min väggtext som jag haft ligga i klädkammaren i typ 6månader eller nåt, det står "a true love story never ends". Jag tänkte nämligen att vi skulle tapetsera och få iordning lite i sovrummet först, men det blir ju aldrig av. Dessutom vägrar Jon hjälpa till att tapetsera för han bryr sig inte om hur det ser ut och det är inget jag ger mig in på själv så de får väl vara ända till jag känner för att be pappa om hjälp :P

I söndags var jag så sugen att göra en tårta så jag gjorde en som Jon fick ta med till jobbet igår. Dem sa att det var den godaste tårtan dem ätit nångång, så det var ju kul...hehe och dem verkade mena det också, sa Jon :D

Helt galet vad tiden går fort, nästa vecka fyller våran lilla gullegris 1ÅR! Helt otroligt, fattar inte vart tiden har tagit vägen?
Men får ju lite ångest också eftersom han har vuxit ur bilbarnstolen så vi behöver införskaffa en ny sådan och vi skulle behöva en smidigare vagn som inte är så tung, otymplig o tar så mkt plats i bilen och ja det var nåt mer....som jag inte kommer på nu, men det är ju inte jättebilliga grejjer och allt kommer på en gång såklart :/

Imorn ska jag på fotbollstträning 19:15-20:30 sedan ska jag hem och se Sverige matchen...jäkligt tråkigt att dem inte kommer gå till VM!

Nu håller batteriet på o ta slut i datorn så måste sluta (orkar inte hämta laddaren) hehe.

Lägger upp lite bilder imorn (tror jag) :)

bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0