Ahoah krigare!

Idag har det vart krig i Kilsbergen! 25 tappra soldater intog batalj paintballs eminenta bana för en rejäl uppgörelse. Jag och Johan bildade ett ruggigt stridspar i det röda laget som plöjde mossa med det gula lagets ansikten, that's right folks: det sparkades en hel del rumpa i mina hemtrakter. I det andra spelet stod jag för en av mina bästa målar insatser någonsin. En tvåmanna attack mot radarstationen utmynnade i att jag sköt ut tre gulingar inom loppet av 20 sekunder. Så förvånade dom lär ha blivit...och så insnöad ni som läser detta tycker att jag är. 25 år och leker krig - vuxenpoäng? 0. Men det skiter jag i för det är kul!

När jag ändå är inne på krig och barnsligheter så har jag sett trailern för nya "Halo3 ODST" ca 20ggr nu. Jag skulle lägga in en länk men jag vet inte hur man gör så ni får söka på "we are ODST" i tuben så löser det sig ändå. Lägg därtill att jag såg District 9 för ett tag sen så kanske ni kan hitta lite förståelse för att min hjärna galopperar iväg till fantasilandet där ailiens invaderar jorden och man får chansen att slå tillbaka.
Hmm, trött är jag, det som finns i mitt huvud hittar inte riktigt ut i tangenterna i rätt form. Det där sista med ailiens förstår jag knappt själv.

Lilla Kian är så stor, världens goaste unge är han. Men han har lagt sig till med en jobbig favoritsysselsättning: Att slå på och rycka i pappas dyra fin-TV. Hela nedre delen av TV:n är full av fettiga fingeravtryck. Sägar man till honom att sluta så börjar han skälla på en. Nedrans busfrö! Tur att han är så go, annars hade jag stoppat honom upp-och-ner i soptunnan.

Vilket dåligt inlägg, varken finess eller humor, bara virrig smörja.
Nåja, trösta er med att ni har blivit uppdaterade.

Trötta hälsningar! Jon

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hihi det e bra att du uppdaterar min blogg lite då o då eftersom jag själv e så dålig på de ;)

Puss på dig min goding!

2009-09-13 @ 23:34:41
URL: http://summersense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0