Fredag 090918 "Aj aj!!"

Kian står och kladdar o slår på tv:n, det är fettfläckar från hans händer längs med hela kanten. Säger jag "Aj aj!!" så skrattar han och säger detsamma "Aj aj" och skrattar ännu mer...hehe, skitunge! :D
Jag är genomförkyld, började få ont i halsen i onsdags kväll men det gick över och nu hostar, nyser och snorar jag hela tiden istället..usch usch! :(
Det e så himla typiskt,vi var och kikade på Garphyttans damlag i fotboll i onsdags och dem såg ju inte så vältränade ut någon av dem, hehe..så det ska jag nog klara av. Blev riktigt sugen på o börja, får hoppas att jag mår bättre på onsdag så jag kan vara med på träningen då.

Skönt att det är fredag idag, då kommer Jon hem tidigt :)

Igår var jag och Kian till BVC, han följer kurvorna så fint så. Han väger 11,53kg och är 76cm lång. Nästa gång ska han få spruta, den 2/11..uschh jag vill inte! :( Jobbigare nu när han är äldre juh. Synd att inte Jon också kan vara med då. Men vi ska nog klara av det jag och Kian.

Nu satt han och smaskade på kartongen till nässprayen, herregud..varför?? Det räcker med att man kollar bort 2 sekunder så har han hittat på nåt tok :P


Nu vill han ha uppmärksamhet här så det är bäst att jag slutar skriva :)

Trevlig helg!
-bye!




Uppdat..

jag mår inge vidare, har varit mest sängliggandes hela dagen sen Jon kom hem från jobbet. Har proppat i mig massa tomat&lökpaj, grapefrukt, kiwi, vindruvor och Echinagarddroppar...allt för o bli frisk!! 
Vill inte vara sjuk!!!  :(


Kommentarer
Postat av: spelare i g-hyttan dam

du är mer än välkommen att komma ner och träna men tycker du att ditt blogginlägg är snällt? "dem såg ju inte så vältränade ut någon av dem, hehe..så det ska jag nog klara av. "

2009-09-19 @ 00:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0