Onsdag 090909

Johan och Maja var här o kollade fotbollen tillsammans med oss ikväll, trevligt med sällskap. Sverige-Malta, det var rätt tråkig match. Men vi vann iaf pga deras självmål..bra gjort ;)
Nu har vi ju iaf chansen att vinna gruppen och gå vidare till VM...hehe.


Jag måste komma igång o träna på tal om det, var ju ca två år sen sist. Jag orkar ingenting nu för tiden, blir ju andfådd av o bara gå fem meter typ eller av o bara tänka tanken...
men nu ska jag kanske börja spela fotboll tänkte jag, ska iväg o kika på damlaget här i Garphyttan på Söndag när dem har träning o se vad det är för typer där. Dem hade nämligen en lapp uppe på anslagstavlan vid konsum och det stod att man inte behövde ha rört en boll innan, så det passar ju mig bra..hihi. Det är dags att börja röra på fläsket nu!

Jaha vad har hänt?...jo just de!..våran tvättmaskin har gått sönder, vi köpte den för 1år och 9dagar sen och tro det eller ej men det var bara garanti i 1år och inte en dag längre. Typiskt! :P

Den här veckan har varit väldigt lugn, jag har inte gjort så mycket men ska ta o fixa o grejja med diverse i helgen tänkte jag. Det hinns inte med så mycket när man har en envis och busig liten kille att ta hand om på dagarna.

Våran lilla älsklings-skrutt kom in på dagiset här i Garphyttan förresten, åhhh mammas lilla pojke ska börja dagis!..han kommer nog tycka det är kul. Fast jag vet inte hur jag ska klara att lämna han där :/

Nu ska jag försöka sova lite. Hoppas inte att busungen vaknar flera gånger inatt igen bara!


Mammas lilla charmknutte! ♥






PS. Trafiklysen kan inte tänka!!

...de du...haha...










Kommentarer
Postat av: sara

Guud vad söt han är =D hihi.



Allt bra med er?

Kram sara

2009-09-11 @ 12:47:11
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0