Söndag 090927 "Fotboll"

*Phuu*...har varit på min första fotbollsträning idag, jäklar vilken träningsverk jag kommer ha imorn :P
Känns himla bra att komma igång o röra på sig igen, mår så mycket bättre då.
Nu var ju jag rätt så sämst på planen men det var lite kul iaf :) Synd bara att det har börjat spela inomhus nu, tycker det är roligare utomhus. Vi spelade 5min matcher och det laget som förlorade fick göra 20 sit ups & 20 armhävningar och jag var med i det laget som förlorade varje gång..haha, undra hur det kom sig!? ;D
Extra träning, det är ju alltid bra..heh.
I slutet sköt vi 3 straffar var på målvakten och jag satte min sista straff..woohoo!..hahaha.
Nerå jag kan också bli bra, men det är en lång väg dit! :D

Nu tror jag att Kian har somnat, ska gå upp och grejja lite med mitt :)


Ha det fint!





♥ MAMMAS ÄLSKLING, VÄRLDENS GOASTE!! ♥

Kommentarer
Postat av: Jan

Hur gick det med träningsvärken?

2009-09-29 @ 14:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0