100429 Busunge!

Uj uj uj vilken liten busunge jag har! Idag har Kian klättrat upp på köksbordet och sliskat på alla äpplena, han flyttade sin stol så att han kunde klättrade upp på diskbänken, han klättrade upp på vardagsrumsbordet och hoppa runt på det...KLÄTTRA är det bästa som finns just nu!....
Och att ta på sig skorna och gå runt med dem inomhus är också väldigt kul tydligen :D

Imorn är det Valborg, men jag ska jobba till kl.19 så får se om jag tar mig iväg till någon brasa. Beror lite på hur Jon och Kian gör. Jag ska iaf sova tidigt för kl.05:50 på lördag morgon är det inventering på jobbet :P

Nu borde jag iof också ta o sova, man vet ju aldrig när skruttas vill gå upp. Men det brukar bli runt 06-07 nångång :(

God natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0