100430 Valborg

Jahopp då var den här dagen avklarad också då...
det gick riktigt segt på jobbet till en början idag, inte så nöjd med det kan jag tala om!
När jag slutade vid 19 så åkte jag hem och bytte om och sedan gick jag över till grannen där Jon och Kian var, jag åt en bit mat och sedan gick vi till Folkets park där Valborgsfirandet hålls. Det var mkt folk där. Vi kastade pil (Jon vann en "Smarties"..hehe) och vi sprang efter Kian som absolut inte skulle vara still på samma ställe en sekund. Det var trevligt att träffa lite folk men Kl.20:40 var det dax för oss att gå hem och lägga Kian. Eftersom dem inte tänder brasan förrens vid 21:00 så missade vi det. Konstigt att dem tänder så sent när det mest är barnfamiljer där, men det spelar inte oss så stor roll :P

Imorgon ska jag vara på jobbet kl.05:50 och inventera fram till kl.12.00...jippie!(not!)
Sedan ska jag hem och förhoppningsvis vila lite innan vi ska på cirkus kl.16. Tror Kian kommer tycka det är kul, om han kan sitta still ;)
På kvällen ska jag och Sara dricka vin, men som vanligt kommer jag väl inte kunna slappna av och ha riktigt kul eftersom jag måste ta hand om Kian på Söndag morgon då Jon ska bort :/
Men ska bli kul och träffa lite vänner iaf...

Söndag blir det nog rätt lugnt för min del, ta hand om Kian hela dagen så gott det går och kolla på ÖSK-Häcken vid 17.00.

Nu måste jag hoppa i säng om jag ska orka upp imorgonbitti...

Bye!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0