Fredag 100409 "Kians första mening!"

Jag skulle försöka få med mig Kian ut och såhär lät det....

"Mamma" - ska vi gå ut en sväng sen?
"Kian" - Neee
"Mamma" - Ska vi inte gå ut och gunga lite?
"Kian" - Neee
"Mamma" - Ska vi leka i sandlådan med hinken och spaden?
"Kian" - Neee
"Mamma" - Men ska vi gå ut och gå då?
"Kian" - Neee, ja e tlött!
"Mamma" - Va? vad sa du?
"Kian" - Ja e tlött!

Hahaha, vad stor min lilla pojke är. Hans första hela mening! :D

Men nu ska vi gå ut o leka så kanske vi blir lite piggare för jag är också väldigt trött.

3vlig helg..


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja får ta ett kort och lägga ut nåndag=P



Vad kul att Kian börjar prata mera=D

Jag hoppas verkligen att Zäta kommer tillbaka. En granne ringde nyss och berättade att det finns en kvinna i ett gammal ruckel en bit härifrån som tydligen "samlar" på katter!! Hon plockar tydligen bara in dom. Så vi ska ta mod till oss och gå och fråga henne i morgon om hon vet något. Läskigt! Haha. Sjukt iaf om det är så.



Ska du ha ny klänning till nått speciellt eller bara till sommaren nu? =)



Och ja dags för vin snart tycker jag med. =)

Långt inlägg det vart=P

Kram

2010-04-10 @ 21:22:37
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0