Tiburtius

Nu har det gått ett tag igen, det är inte lätt att uppdatera alla gånger. Speciellt när man har mycket på gång. Nu har jag kanske inte jättemycket på gång MEN det känns lite så, iaf i huvudet. Efter att ha rättat högskoleprovet så insåg att jag har exakt hur många valmöjligheter som helst om jag skulle få för mig att börja plugga och bli någonting. Med största sannolikhet 1.8 med en liiiiten chans till 1.9 räcker till alla program på alla universitet. Läkare, jurist, psykolog....u name it. Jobbigt värre med tanke på att jag trivs ganska bra med att inte ha någon press.

Nåja, idag vann ÖSK och det är ju skojsigt, igår var jag på bio och såg Clash of the titans i 3D och det är ju skojsigt.
Kian är snorig och det är inte skojsigt, på jobbet är det stiltje vilket betyder att jag måste ta itu med allt tråkigt som jag skjutit på när det vart fullt upp INTE skojsigt.
Imorgon åker vi till Borlänge en vända...det blir skönt.

Igår hade Tiburtius namnsdag, jag hoppas att DU kom ihåg att gratta alla dom du känner som bär det namnet. 39 stycken är dom i Sverige utifall du undrade.

gonatt! / Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0