Lugna lediga dagen

Carolina jobbade idag vilket betydde att jag ställde in mig på en lugn dag tillsammans med Kian. Förmiddagen gick precis enligt planen. Vädret var kasst så vi stannade inne och spelade lite fotboll, läste saga, sjöng lite djursånger och lekte med bilar. När Kian hade sovit middag fortsatte vi på den inslagna vägen. Kian var hur gosig som helst. Men strax innan fyra knackade det på dörren, det var Jesper, Johan och Oskar som ville leka med Kian. Sen var det slut på friden, mellan klockan fyra och sex var det inte tyst i mer än tre sekunder i streck. Det är jobbigare att sitta bredvid fyra ungar som leker i två än att leka hela dagen med en.

Jag har slutat med sockret, och har kännt mig lite snarstucken dom tre dagar jag klarat mig utan. Som tur är har jag stöd av min kära sambo i denna svåra stund. Om en knarkare hamnade på rehab skulle dom INTE stoppa heroin under näsan på personen i fråga. Carolina har släpat hem en stor cola, en påse dumle och en påse kinapuffar. JOBBIGT! Jag har inte ätit något, men jag passade på att sniffa på Colan när jag öppnade den åt henne.

Nu ska jag sluta, Kian har förstört tangentbordet så mellanslaget är kasst. Orka skriva med ett trasigt tangentbord.

/ Jon

Kommentarer
Postat av: Carolina

Haha jobbigt, då får jag äta upp allt själv...gött!! ;D

2010-08-21 @ 21:59:36
Postat av: Sara

Jaa, ibland har jag bra tur. sisådär 1-2 gånger om året;) Haha.

2010-08-22 @ 12:46:31
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0