Tisdag 100831

Det har inte funnits så mycket tid till att blogga, därför det blivit lite glest mellan inläggen.
Jag har jobbat, jobbat och jobbat. Jon han jobbar och sliter på som vanligt och Kian han leker pajjas mest hela dagarn :D

Igår fick Kian vara en stund på dagis för jag skulle till frisören. När jag kom och hämtade han stod han i mitten och bjöd på sig själv, hihi de andra satt och skratta åt han när han spelade pajjas :D

Sedan var det tänkt att jag och Kian bara skulle ta en snabb sväng till Skopunkten och köpa ett par skor till han eftersom dem han har börjar bli för små. Men dem hade inga skor i strlk 23 kvar.
Så det fick bli Marieberg och DinSko, väl där var Kian grinig och tvär och ville INTE vara en duktig pojke :P
Det fick bli ett par (dyra) "Bilar-skor" till slut iaf, i samma strlk som han redan hade (22). Kan hända att dem var större i storleken än dem gamla. Vi mätte ju foten och de är ca 1,5cm för stora så det ska ju passa, fast dem är svåra att få på iaf.
Snart är det ju ändå dax att köpa varmare skor...*phhu*...hoppas det går smidigare! :)

Idag ska jag jobba 15:00-20:30, lika kul som vanligt..heh.
Imorn är det inventering 06:00, men dagis öppnar inte förrens 06:30 så jag får komma senare helt enkelt. Jon har massor att göra på jobbet så det är bäst att han får åka o jobba tidigt, han brukar åka hemifrån mellan 04-05 på morgonen och sedan jobba till 16-17. Han är duktig, bara han inte sliter ut sig helt o hållet. Jag skulle då aldrig orka!!

Nu ska jag försöka borsta tänderna på Kian medans han sitter fint ner och kollar på Bilar filmen.

Ha en bra dag!
-Bye




 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0