What to do!??

Jahopp här sitter jag och funderar på vad man ska hitta på för något...?
Kian har en kompis (Jesper) här och dem sköter sig ju rätt bra själva.
Så här kan mamsen sitta och nörda ifred ;)
Fast borde ju iof damma och grejja, men nae får se om jag känner för det sen. Vet inte vad jag ska göra för nåt?...baka kanske, de e ju skojsigt :)

Ikväll ska jag jobba en liten stund så Kian ska till dagis sen. Jag jobbar bara 16:30-19:30, helt sjuk tid..men det är ju skönt också. hehe.
Nästa vecka jobbar jag onsd, torsd, fred, lörd, sönd..känns bra att få mkt jobb.

Igår kväll var jag och Jon ute på en liten promenix på kvällskvisten, sååå skönt! Hoppas att jag kan få med han fler kvällar :)


Grabbarna leker på Kians rum

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad kul att jag hittade din blogg!



Vad STOR Kian har blivit!



Kram från Lollo

2010-08-19 @ 23:18:23
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0