Bubbelbad

Igår blev det ingen blogg. Precis när Kian skulle somna klockan 19.30 kom mamma in genom dörren, nyfiken i en strut sa: Vem komme? skuttade ur sängen och sprintade ut i hallen. Sen ville han inte sova förns klockan 21. Han ville inte sova då heller men eftersom han fick sällskap av en envis pappa i sängen så gav han tillslut upp, det gjorde pappas ögonlock också. Trots att jag fick 9 timmars sömn så var jag INTE pigg imorse. Tror det har att göra med ett elakt virus som försöker sprida sig från min hals ut i resten av kroppen. Typiskt, bara för att man kommit igång lite med träningen.

Jag köttade igenom jobbet och efteråt hämtade jag Kian på dagis. Vi skulle handla och Kian insisterade på en promenad dit, det gick ungefär lika fort som att rasta en sköldpadda. Det slank ner ett 4-pack "pepparkaksrullar", som punchrullar fast bruna och vita, hur skulle man kunna låta bli att testa? Dom smakade sådär...så jag åt bara tre och en halv.

Jag lyckades få kian att somna i tid och sjönk ned i soffan. När carolina hittade sin eländiga karl halvdöd på soffan så tappade hon upp ett bad som avslappning. Tacksamt gled jag och kaptenen (nej, det är inget kinky smeknamn på Carolina utan ett glas med Captain Morgan) ned bland bubblorna. En dryg timme senare klev en ny man ur karet, tyvärr var den nya mannen lika stel i kroppen som den gammla men det är sånt som händer.

Bet24 hade en kod som gav tillgång till en valfri champions league-match, jag valde Zilina - Spartak Moskva eftersom jag tippat på den. Det visade sig att det var med slovakisk komentator men vad gjorde det. Eftersom det gällde fotboll får man för sig att man förstår precis vad han menar. "Gbrier novak ossnief stroganoff!" - Ja, det var så sant som det var sagt, riktigt ful tackling!

Shit vad sent det blev.

Bjuder på denna http://www.youtube.com/watch?v=D6u59iwAYBY (ingen fara, det är INTE bubbelbadet)

/Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0