Sjukling! :(

Inatt blev det inte mkt sömn för någon i familjen, allra minst för Jon. Kian ville nämligen INTE sova. Jag som skulle jobba var tvungen att få lite sömn så att jag skulle orka med dagen.

Men det gick väldigt bra att jobba idag, var inte alls så trött som jag trodde att jag skulle vara. Kanske berodde på att det var folk i rörelse hela tiden och mycket att göra. Det var nämligen någon sorts julhandel på stan..tiden gick iaf väldigt fort :)

Jon och Kian skjutsade mig till jobbet. På hemvägen stannade vi och hyrde en film till kvällen, "20 years after" blev det. Den verkar bra iaf, hoppas jag kan hålla mig vaken hela filmen för ovanlighetens skull :P

När vi kom hem tyckte jag kian verkade blank om ögonen och han har inte velat äta på hela dagen, dessutom var han kokhet. Jag tog febern på han som visade 39,8c. Stackars lillplutten, jag tog ner gästmadrassen till vardagsrummet där han ligger och kollar på "Pippi lopp lopp" och dricker massa saft.

Jag får inte gå in i köket för Jon håller på med en "överraskningsfinmiddag", ska bli spännande och förhoppningsvis supergott! Han är en sån duktig hemmafru min karl som diskar, tvättar, städar och lagar mat. Jag har det bra jag! ;)
Själv har jag haft en liten svacka för egentligen är ju jag den ordningsamma och pedantiska i den här familjen, men har inte haft ork till nånting på senaste tiden och har inte brytt mig heller. Usch vad sämst jag känner mig! :P

Nu sover min lilla sjukling ♥


Åhh nu kom Jon och sa att det snart blir förrätt....spännande....

Trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0