Fredag 100205

Jag mår fortfarande inget bra, snuvan är värst! :(

Kian fick med mig ut en sväng förut iaf. Han ville sitta i vagnen och så pekade han på sina skor så antog att han ville ut o cruisa en sväng :)

Jag ringde till vårdcentralen i morse och fick en telefontid ca kl. 13:25 i dag, men inte fasiken var det någon som ringde upp!! Blir så irreterad för det är tredje gången jag har fått en telefontid på den där vårdcentralen och ingen som ringer upp. Aja det är ju ingen brådska, har ju stått ut med den onda nacken i ca 2 1/2 år nu så kan nog stå ut några dagar till då :P

Nu har jag blivit sugen på en tattuering till, o det är ditt fel Sara!! :D
Men jag ska vänta ett tag nu, det får bli längre fram. Vet ju typ vad jag ska ha härnäst iaf.
Först o främst vill jag få till rätt färg på den jag har nu.

Nu ska jag försöka få lite ork och ta mig upp ur soffan. Skulle behöva sortera Kians garderob, mkt kläder som bara ligger där o är för små för han.

Ha en trevlig helg...
Hejsvejs!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0