Onsdag 100210

Jag fick äntligen tag i sköterskan på vårdcentralen i måndags och hon tyckte jag skulle gå till deras sjukgymnast och kolla upp min nacke omgående. Vilket jag gjorde igår och han sa att jag var väldigt stel i musklerna speciellt i nacken men också långt ner i ryggen samt i käkarna...o det var mer än jag visste, men visst kändes det ordentligt när han tryckte, klämde och vred där..aj aj! :/
Men han tyckte iaf att jag skulle försöka med ett träningsprogram som han skulle fixa till nästa gng, ska dit på tisdag igen. Han trodde det skulle funka, det är väldigt svårt att veta vad det är när det gått så lång tid.
Jag ger det ett försök och hoppas verkligen att det fungerar! :)

Idag har jag städat, lagat mat och bakat när Kian var på dagis. Jag gjorde hemmagjorda burgare...mmmm! :)
Maja och lilla Julia kom förbi en sväng förut och fikade, mycket trevligt! Så jag bakade en kaka med smörkräm mellan två chokladbottnar, den blev farligt god! Har mufflat i mig nästan halva helt själv *ÅNGEST!* heh.
Jag vet vad jag ska önska mig när jag fyller..ett gymkort! Skulle vara så skönt att komma iväg två kvällar i veckan åtminstone o träna, för hemma blir det ju inte mkt träna av :P Haga nautilus har jag ju tränat på förr och vet att dem är bra, nu är ju de det närmaste gymet också vilket är bra.

Jon är fortfarande på jobbet, dem har typ en "städdag" idag. Så dem skulle hålla på till ca 20:00. Snackade precis med han o nu skulle dem käka pizza o sen fick dem dra hem :)

Nu ska jag kliva in i duschen och sen lägga mig i soffan o glo på tv resten av kvällen.

-Bye


     
Mina mumsiga burgare & Den alldeles för goda kakan :)


Kommentarer
Postat av: sara

Kakorna är helt underbart god. Men din hemmagjorda såg ännu mummsigare ut =D Och dina hamburgare med=P



Jag måste också verkligen börja träna på riktigt. Men jag hatar att gå på gym med massa andra människor=S Så jag vet inte vad jag ska hitta på.



Party nästa fredag?=D längtar!

2010-02-10 @ 21:05:37
URL: http://kilstadius.blogg.se/
Postat av: sara

Ah vad bra=) Markus jobbar till 4 som vanligt iaf. Vi frågade Jens också om det är ok? Men han har träning till typ halv åtta först. =)

2010-02-11 @ 09:42:03
URL: http://kilstadius.blogg.se/
Postat av: sara

Först svarar jag på Kians : fnsjfhlljs jkfjskfhh=D

Hahaha!



Ja men det blir bra det. Vill ni gå på krogen också på fredag eller? mig spelar det absolut ingen roll. Men Jens brukar ju vilja.

Kramar

2010-02-12 @ 10:16:41
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0