Söndag 090221

Nu är vi hemma i Garphyttan igen. Det var inte så farligt väglag. Men när vi kom hem var vi utesnöade, helt sjukt mycket snö var det :P


Såhär såg det ut när vi kom hem. Jon fick göra en volt över snöhögen så han kom åt snöskyffeln som stog vid dörren..hehe.

Idag mår Kian bättre, men han är ju rätt trött och grinig efter den höga febern och hostan som bråkar med han hela tiden :/

Jag är irreterad i halsen, hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu. 
Har ont i huvudet som f-n efter att ha burit runt på Kian. Men det var väldigt skönt att vi fick så mycket hjälp i Borlänge. Jag och Jon fick sova hela nätterna, det är lyx när man har småbarn! :)

Får se om det blir någon Linedance idag, beror på hur jag mår.

Ha det bra.
-bye

Kommentarer
Postat av: sara

Shit vad mycket snö! Jobbigt att skotta sig in när man kommer hem =P



Grattis till tolv rätt! jag MENAR det ;) Snart sitter en trettonrättare för er=D



Kramar

2010-02-22 @ 13:26:50
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0