Arbetsförnedringen!

Jahopp idag har jag varit o skrivit in mig på Arbetsförnedringen medans Kian var på dagis, ska försöka få någon sorts a-kassa nu när föräldrardagarna är slut. Så jäkla mkt med arbetsgivarintyg och intyg från Försäkringskassan o grejer som ska fixas först :P

Var iväg och köpte en skiddress till mig själv också, så nu ska mamsen inte heller frysa i det här hemska vädret :P
Imorn ska vi gå på hindersmässan så då gäller det att pulsa på sig ordentligt med kläder.

Kian fick ett tält av mig och Jon idag, det liknar en borg..jättegulligt. hehe. Ella har ett tält som han alltid kryper in i när vi är där så tänkte att han skulle få ett eget, men tyvärr var det inte lika kul hemma :D

Nu ska jag kolla på Robinson...*spännande!*

-bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0