....

Vet egentligen inte vad jag ska skriva här, men känner att jag måste uppdatera lite iaf :P

I Söndags skulle som sagt Jon göra mensa-testet eftersom han ville se hur högt IQ han egentligen har..hehe, snopet att dem hade ändrat plats där provet skulle skrivas. Men han får göra det nästa gång istället.
På tal om det så är jag inte en 75:a jag är en 116....så det så!! Jag läste infon om hur man skulle göra/tänka innan den här gången. Vilket jag inte gjorde första gången :D
Jon tycker inte det räknas, men det struntar jag i för det gör det visst!! ;P

I söndags var jag och Linda iväg på Linedance, det var skoj så det ska jag fortsätta med. Vi fick lära oss tre danser, och jag kommer ihåg två av dem. så det är ju rätt bra gjort!

Nu ska jag fixa lite mat och sedan hämta min lilla gosegris på dagis :)
   

Ha en bra dag!
-bye

Kommentarer
Postat av: Sara

ah jag längtar=P

Jag böt tatuerare nu. har gjort mina andra två hos en kille i stan, men nu bokade jag hos en tjej. Men hon ska vara jätte bra har jag hört. Så jag hoppas att det blir bra=D

2010-01-19 @ 22:01:11
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0