Hindersmässan

Idag tog jag och Kian bussen in till Örebro för o gå på Hindersmässan. O som vanligt när jag ska med bussen så stressar jag som ett as och halvspringer hela vägen till busshållplatsen så att jag är helsvettig när jag väl är framme. Jag tror alltid att jag är sen, men jag får ändå alltid stå o vänta typ 10 min innan bussen kommer...lär mig aldrig! :P

Väl framme i Örebro träffade vi Linda, Ella o Jolie. Sen hade vi en heldag på stan. Jag köpte strumpor och marknadsnouga, det var väl i stort sett det enda vettiga man kunde köpa :P
Åkte med Jon hem när han slutade jobbet.

Stackars lilla Kian har fått tillbaka sin fruktansvärda hosta nu igen. Igår kväll spydde han ner hela sängen så det droppade ner på golvet och mitt i smeten låg han o sov...tur att jag märkte det, det gick iof inte att undgå den där äckliga stanken. Fick iaf slänga allt i tvätten o Kian i duschen o sedan la jag extra madrasserna i vardagsrumet o sov med Kian där. Fick inte mkt sömn kan jag meddela, Kian ville inte sova och när han väl var trött så kunde han inte sova pga den jäkla hostan.
Idag fick han vällingen en stund innan han skulle lägga sig o sova så att han inte skulle spy upp allt ikväll igen. Han har varit jättedålig på o äta hela dagen idag, drack knappt någon välling alls. Men det lilla han fick i sig spydde han såklart upp pga hostan precis när vi lagt honom :/
Tycker inte min lilla älskling ska behöva ha det såhär, ska ringa vårdcentralen imorn.

Nu ska jag låta Jon kolla Robinsson på datorn, han har varit på träning så han missade det när det gick.
Det är spännande nu när det é så nära finalen. Jag tycker så synd om Fredrik, hoppas han vinner hela skiten! :)

Ha de gött!
-bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0