Let's sitta i soffan och kolla på dance.

Let's dance premiären är kommen och trots att man dyrt och heligt lovat sig själv att inte sjunka ner i familjeunderhållningsträsket så sitter man här med sin fredags-cola. För tänk om man skulle missa något! Är det idag som Gudrun står för årets troschock? Dermot reser sig och säger att han egentligen skulle vilja vara vart som helst förutom i juryn? Drar David ett roligt skämt? Hemska tanke! Och hur skulle Carolina klara sig utan alla syrliga komentarer? Let's dance är inte Let's dance utan hån. Jonatan säger att han och partnern Molly går bra ihop -Vi skulle kunna vara syskon. Jon säger -Haha, systrarna Sandén! Bra start på nya säsongen för mig!

Nu har det ju gått ett tag sedan senaste inlägget här på CAROLINAS blogg. Därför ska jag uppdatera.

Nyåret blev riktigt bra..igen. Fin middag med oxfilé...och därefter gick det mindre och mindre fint men roligare och roligare. Tjejerna krossades i sällskapsspel. Alla bjöd på sig själv i norsk karaoke (utom jag, jag styrde ju det hele). Det konsumerades alkohol. Mackan låg som vanligt på gränsen när det gällde fyrverkeriskjutandet, men alla kom undan oskadda. Mer alkohol. Hälften gjorde som illern göran (kräkits) men av hänsyn till Jens, Carolina och Mackan så nämner jag inga namn. Lyckat!

Vi har köpt en ny säng som är skön som bara den, det är vi båda överens om. Men trots att gumman bäddade med butiksfärska satinsängkläder kunde ingen av oss sova. Det är ju bara ovana, men lite tråkigt med tanke på att jag bara tänkt unna mig 4 timmar. På jobbet är det bråda dagar. Halv bemanning på lagret men ändå ska jag både göra mitt vanliga jobb samt flytta på Outletbutiken som vi haft under december. Så idag efter jobbet testade jag sängen igen, då funkade den klockrent.

Kian härjar vidare, bryr sig inte om vad mamma säger, bryr sig inte om vad pappa säger...han ger bara järnet. Tur för honom att han är en sån gossig liten pajas, han klarar sig alltid undan med sitt härliga flin.

På söndag är det säsongspremiär för min idol. Jag har verkligen saknat Köping-Tobbe. Jag dricker ju inte kaffe, men om han skulle bjuda så skulle jag göra ett undantag.

Carolina har utlovat minst ett inlägg till under helgen, nu ska här bli andra bullar.

Ha't gött!

Kommentarer
Postat av: sara

Ja visst är den bra? =) Jag längtar till tredje filmen!

2010-01-11 @ 14:08:16
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0