Uj då....

här var det ett tag sedan man skrev nåt :P

I fredags jobbade jag en liten stund och sedan tog jag och Kian tåget till Borlänge. Det var första gången som Kian åkte tåg och det gick ganska bra. Han satt, stog och låg men han höll sig iaf på sitt säte med hjälp av lite mutor ;)

Jon kom upp till Borlänge på Lördag eftermiddag, när han hade spelat fotboll.
Jag och Jon var iväg och festade med Markus, Sara och Jens på kvällen. Det var jättekul! Blev dock lite mkt av det goda för vissa av oss...Jon drack MKT Whiskey och mådde sådäääär dagen efter ;P
Men jag har en ganska stor minneslucka från kvällen, så jag skulle nog ha tagit det lite lugnare också..heh. Men men så kan det gå när man inte dricker så ofta (skyller på det iaf) ;)
Tack för en trevlig kväll Markus, Sara och Jens, det är alltid lika kul att festa ihop med er! :)

På söndagen var det släktmiddag med jättegod italiensk buffé som Jons mamma gjorde. Hehe tyvärr kunde inte Jon vara med och avnjuta den goda middagen ;D

På måndagen var vi till Cupolen en sväng och så kikade vi på småknattar som spelade fotboll på Dalecarliacupen,
sedan var vi hem till Markus och Sara och hämtade tv-spel och grejjer som vi hade kvar där sedan lördagen.

Kian har haft det superbra hemma hos Farmor och Farfar (det har jag och Jon också haft btw) :)
Kian får så mkt uppmärksamhet och mår som en riktig liten prins när vi är där..helt perfekt!
Det har varit lite semester för mig och Jon också eftersom vi fått sova ut på mornarna och varit iväg på saker själva, och inte behöver vi oroa oss det minsta när Kian är hos Farmor och Farfar för dem tar så väl hand om Kian.
Tack för några sköna dagar i Borlänge Jan och Agneta! ♥

När vi kom hem igår var det bara att fixa iordning lite och sedan bege sig till lilla Jonna och fira henne eftersom hon fyllde 1år den 5juli.
Hon fick en stor pingvin med bollar i som ska låta på nåt sätt när det är batterier i den, tyvärr så köpte vi fel sorts batterier så vi fick aldrig se hur den skulle låta. Men hoppas att hon tycker den är kul iaf :)

Idag ska vi nog vara hemma hela dagen och bara vara. Eller jag ska iof iväg i eftermiddag och planera lite möhippa. Men Kian får vara hemma hela dagen utan att flänga o fara någonstans, det kan han behöva.

Nu ska jag stoppa i mig frukost. Jordgubbar med mjölk och Rågfras..mmmm...

Ha en bra dag!
-bye

Ps. Lägger in lite bilder senare.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha. Jag fattade aldrig att du var såå full=P Men har fan aldrig sett jon såå full=) haha. men kul var det iaf.



Ja vad jag längtar till hösten =D



Kramar

2010-07-16 @ 20:03:29
URL: http://kilstadius.blogg.se/
Postat av: Sara

Vi har inte planerat riktigt än. Vi har lite planer men får se om de blir av =P hehe.

Ja det hade ju varit kul att komma ner till er någon dag då=) Får se då. Vi får höra av oss om det senare . Nej jag har inte fått någon tid än men troligtvis blir det väl framåt september. Speciellt om det fortsätter vara så här varmt. =P



Kram

2010-07-16 @ 22:33:06
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0