Dagens middag!

Det blev bakad potatis med sallad, räkor och vitlöksröra.
Jon som inte gillar räkor brukar få skinka eller salami till istället.
Jag behövde ha nåt med vitlök så jag blir frisk nångång (man kan ju hoppas att det hjälper iaf)
Det här är superenkelt och otroligt gott! Det var den perfekta middagen idag när jag inte känner mig så kry.

  • Skrubba/skölj potatisen
  • Skär ett kryss i varje potatis
  • Kör dem på full effekt i micron ca 6min, vänd på dem och kör ca 6min till
  • Skär sallad, gurka, tomat
  • Blanda cremé fraiché, riven ost och pressad vitlök till en röra
  • lägg upp på tallrik och njuuut, MUMS!! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Mmmmm det där lät riktigt gott=) det ska jag nog prova på någon dag.=P

2010-06-16 @ 17:35:27
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0