Grattis Sandra!

Åhhh varför har Kian fått för sig att det är uppstigning kl.05:45 varje morgon för?...liiite jobbigt :P

Imorse hittad jag Kian uppe på bordet där han satt och smaskade på nektarinerna, en tugga av varje tyckte han var gott. Men jag tyckte det räckte gott o väl med tre nektariner och hann precis stoppa honom innan han sliskade ner ytterligare fler :D
Men han åt faktiskt upp alla tre helt o hållet så han tyckte verkligen om det :) 

Idag fick vi besök av Camilla och hennes lilla Ebba som är 2månader. Det var trevligt att träffa henne såhär efter 7år :)
Hoppas att vi kan hålla kontakten bättre nu.

Kl.14 tog jag och Kian bussen till stan. Det var lite spännande till en början eftersom han fick sitta på sätet brevid mamma för första gången (har ju alltid suttit i vagnen förut) Han såg många sopbilar (jag såg inte en enda)..hehe.
Men det blev jobbigt att sitta still efter ett tag o han hade gärna sprungit runt om han hade fått det :P

När vi kom in till Örebro så köpte vi present till min syster som fyller år idag.
Åhhh jag hittade så jäkla snygg väska som jag hade velat ha, men vågade inte köpa den (fick dålig lön den här månaden) Jag får klara mig utan den helt enkelt :P
Sedan kom iaf Jon och hämtade upp oss efter jobbet, sen åkte vi hem till mina föräldrar och firade syster.

Jag tror att jag ska lägga mig o sova nu, är så trött!!

-Natti natti!



Varför nöja sig med en Nektarin när man kan ta en tugga av varje??
BUSUNGE!! :D



Det här spelet köpte jag åt syrran. Hoppas att det är kul! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Lägenheten är skiit snygg=) JAg hoppas verkligen att vi får den. Bara den inte stiger allt för mycket i pris, för den är redan dyr som den är :P



Ja kommer ni hit om två veckor.=) över en helg då ?

Ska kolla upp hur vi jobbar och så.

Kram

2010-07-01 @ 10:56:22
URL: http://kilstadius.blogg.se/
Postat av: Sara

Det är ju nästa helg=) Kul. Då vill jag träffa kian också=D det var länge sen. HEhe.



Kram

2010-07-02 @ 12:02:23
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0