Have fun then

Dags att skriva mitt första inlägg på nya datorn. Hur går det till kan man undra, jag borde ju vara i Borlänge med Kian. Tyvärr har pappa blivit magsjuk och det är inte läge att chansa. Varken jag eller Carolina har tid att vara sjuka eller ta hand om en sjuk skrutt. Jag har lassvis att göra på jobbet och Carolina har fått massa tider på Willys.
Så här sitter jag med en dator och en TV som sällskap, tyvärr fins det inget kul att titta på...
(2 timmar senare)
...Nu har jag pratat med Johan en dryg timme och Carolina har kommit hem. Jag som tänkte gnälla om hur synd det var om mig som satt ensam och bortglömd. MEN alla laddningsbara batterierna var urladdade så jag kunde inte spela xbox OCH jag har huggit mig själv i handen med en avbruten glasspinne - sympati tack!!!

Det blev ett kort och avhugget inlägg, men jag lär sova lite nu.

gonatt! /Jon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0