Måndag 100301 "Inte min dag idag.."

I morse vaknade jag tröttare än någonsin, förkyld och jag var inte på mitt bästa humör direkt. Bättre blev det ju inte när jag kolla ut genom fönstret och det vräkte ner snö och blåste.
Jon tyckte jag skulle skotta fram pulkan som var under snön och gå med Kian till dagis, men jag hade inte lust att sätta Kian i en pulka när det blåser snö i ansiktet på han hela vägen! Och det går ju inte att komma någonstans med vagnen i det här vädret. Men jag skottade fram den förbannade pulkan eftersom jag kände mig tvungen. Det var kämpigt kan jag säga och efter bara några meter så ringde jag till Jon och gnällde lite till..hehe (var fortfarande inte på mitt bästa humör!) Det var tungt eftersom det la sig snö i pulkan + att Kian är tung som det är ändå :P
Jag vände och gick hem! Kian fick vara hemma hos mamsen idag :)

Vi dammsög, diska och busade. Kian fick springa runt och nakenfisa lite också, alla blöjor var helt slut så då fick han springa med rumpan bar tills pappsen kom hem med blöjor. Han kissade 5ggr på de 40 minuterna..hehe, synd att vi inte hade en potta hemma då hade man kunnat försöka lära han att bli rumsren :P

Nu ska jag kika in på ams och se om det finns nå roliga jobb att söka sen är det tv-kväll. Halv åtta hos mig, Familjen annorlunda och Spårlöst :)

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0