Tisdag 100302"Varuchef. Västerås"

Ahhh...jag sökte ett kassajobb igår kväll innan jag skulle hoppa i säng. Idag hade jag fått ett svarsmejl från det företaget med rubriken: Varuchef. Vasteras och i mejlet stog det: Hej Carolina, Vi bekräftar att din ansökan för tjänsten "Avdelningsledare" har mottagits. Vi kommer ta närmare kontakt med dig ifall du skulle bli aktuell för tjänsten.
Hehe inte riktigt rätt! Pinsamt! :D
Men men det är väl bara att strunta i det, inte mkt att göra. Dem förstår nog att jag skickat fel..hehe. Man ska inte skicka iväg ansökningar när man är trött!
Nu har jag iaf skickat iväg en ny ansökan till förhoppningsvis rätt tjänst :)

Idag är det fint och skönt väder ute och jag mår betydligt mkt bättre än igår, förutom att snuvan aldrig ger sig :P
Jag ska snart ge mig iväg och hämta "lillskruttas" på dagis.

Haré gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0