100506 "I know I know I know..."

Ja jag vet!...jag är dålig på att uppdatera här och när jag säger till Jon att blogga så orkar han inte. Jag tycker nämligen det är roligare när Jon skriver här, då har jag nåt roligt att läsa sen ;P

Lilla snuttis Kian är förkyld, tack vare dagisfröknarna som inte tar på han ordentligt med kläder när dem är ute! Jag hade på Kian en t-shirt, långärmad tröja och en flecejacka när vi gick till dagis igår, och när Jon skulle hämta han så var dem ute och lekte och då hade han bara t-shirt och en långärmad tröja..INGEN JACKA!! *grrrrrr* Så varmt är det ju inte ute, det är ju skitkallt emellanåt! Inte konstigt att han är förkyld!!
Jon visste ju inte vad jag hade tagit på Kian på morgonen så han tänkte ju inte på det utan han tog Kian och gick hem. Det var jag som märkte idag när jag och Kian skulle gå ut, hittade nämligen inte hans flecejacka.

Idag var Sara här en sväng. Vi fikade, snackade skit och var till lekparken med Kian. Det var trevligt! :)

Kl.19 satt vi bänkade framför Helsingborg-ÖSK...tyvärr gick det inget vidare. Domaren var SÄMST!! 2-1 blev det.

Kian ville INTE sova ikväll, det gick inte att få han o sova på nåt sätt. Till slut vid 21:15 så fick jag han att somna i sin säng.

Nu ska jag gå och kolla in resultatet av färgningen på mitt hår som jag gjorde tidigare idag. Borde ju inte vara jättestor skillnad sedan tidigare, men slipper iaf störa mig på den extrema utväxten :P

Yeye...sov gott! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0