100509 "Vad ska det bli av mig??..."

Hejhopp!
I helgen har vi varit en tripp till Stockholm på släktträff (Jons släkt) Det var trevligt. Lite jobbigt för Kian att åka så långt bara (28mil) men det gick ganska bra, han är duktig :)

Idag fyller min Pappa 50 år, men dem(Mamma, Pappa, Sandra) har flytt landet och är på Island just nu. Får hoppas att dem har det bra där borta och att det inte kommer nåt askmoln och förstör deras hemresa :P

Jag sitter här och har ångest....vad ska det bli av mig egentligen?? Jag vill ha ett fast och ordentligt jobb, men det känns ju omöjligt nu för tiden. Jon var sur och tvär på mig ikväll och tyckte jag skulle ta o plugga för annars kommer jag aldrig få nåt ordentligt jobb. Men jag KAN INTE, har ingen som hellst lust att plugga och det finns inget som intresserar mig så mkt att jag vill plugga till det!! Jag satt och skrev en ansökan till ett jobb som Personlig assistent på 70% (man behövde inte ha jobbat som det förut utan det viktigaste var att vi kan skratta och ha kul tillsammans) men det tyckte inte Jon att jag behövde söka för jag skulle ändå inte få det....det känns inget vidare att höra!! Skickade iaf iväg en halvdan ansökan, tror inte heller jag kommer få det men jag har ju större chans nu än om jag inte hade skickat någon ansökan alls.
Jag känner mig redan pressad och stressad som det är av att bara få jobba extra på Willys. Jag behöver/vill verkligen inte höra hur värdelös jag är...I know! Känns inget vidare eftersom jag inte kan göra mkt mer än o söka jobb för tillfället.

Nu ska jag försöka sova....


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag känner lika som du.. Jag vill också ha ett fast jobb. Fan har gått som extra i över två år!! Markus brukar också tjata om Fast jobb. Men hur enkelt är det liksom. Bara för att de fick bra och fasta jobb på en gång. Jag tycker vi byter med killarna i en vecka så ska de få se hur det känns ;) Hehe.



Allt bra med er annars ?

Kramar

2010-05-10 @ 15:39:00
URL: http://kilstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0