100520 Härliga bilder!

Uj nu var det längesen vi bloggade här....

tyvärr är ju jag dement och minns inte vad vi har gjort det senaste dagarna :P

Men igår kväll var iaf jag och Kian på Vårruset. Det var min mamma som tyckte att jag skulle springa istället för henne så kunde hon ta hand om Kian, så det gjorde jag. Det gick väldigt bra, sprang och gick lite om vartannat i alldeles lagom takt...hehe 5km på 40min :D
Men skyller på att jag "sprang" med en gammal klasskompis från högstadiet och vi hade mkt att prata om och då kan man inte ta ut sig helt (man måste ju orka prata också!) ;P
Våra mammor jobbar ihop så dem var barnvakt båda två istället för o springa..hehe.
När vi kom i mål så satt vi(mammas jobb) och hade picknick och Kian han sprang mest runt och charmade alla andra som satt och hade picknick. Hehe han är inte blyg av sig han inte!

Lägger upp lite härliga bilder på min skrotunge....
(så kanske jag får minnet tillbaka och kan berätta vad vi har gjort dessa dagar)


Brrrum brrrrum, Kian åker bilen. Igår när vi kom hem från dagis.
Det har gått jättebra att ha Kian på dagis fast det var så längesen han var där.


Här kastar Kian sten. Men jag vill att ni kikar lite längre upp på bilden och ser hur fint jag gjort i trädgården. Jag har varit en duktig trädgårdsmästare när Jon har jobbat och Kian varit på dagis :)


Igår när vi hade busat klart ute. Han satt såhär fint på stolen en evighet, han åt upp en hel banan och tre Kiwi under tiden (utan att kladda!)


Senare så skulle han ha samma som mamma..nämligen Smoothie. Självklart får han en egen mugg av mamsen. Det gick ju inte jättebra kan jag säga, dricka ur mugg är svååårt!
Men kan meddela att Smoothien var väldigt god enligt både mig och Kian :)



Kian har väldigt svårt att sitta still när han har ätit klart sin mat!... (idag vid middagsbordet)


Vad har du på din tallrik Pappa??.....


Hej hej Mamma!.....

sen kände jag att det var dax att säga åt herr busfrö att man inte får göra så :P


Jag ska börja ta lite mer kort igen, har varit dålig på det ett tag nu. Det är ju bra att ha när minnet sviker ;P

Nu ska jag lägga mig o soooova...
natti natti!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Heja Carolina!

Vad duktig du är. Jag brukar också ta mig runt på 40 min och då pratar jag inte med någon.

Vi ses på söndag. Längtar efter Kian.

2010-05-21 @ 07:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0