100522 Lördag

Oki det får regna inatt men imorgon när jag vaknar vill jag ha sol och värme tack!!
Idag har jag inte fått njuta av det fina vädret alls eftersom jag har jobbat heeela dagen :(

Förresten igår när jag och Kian skulle käka frukost så såg vi att det var smockat med myror på golvet i köket och hallen...inte så coolt!!
Jag dammsög och torkade golvet sedan åkte vi iväg och köpte myrdosor som vi placerade ut lite överallt utanför huset. Jag har inte sett någon myra sedan dess, så dem verkar funka bra iaf :)



Nu ska jag lägga mig o sova. På tal om det så kunde jag inte somna igår kväll, ända till kl.03 låg jag o vred & vände...hoppas på bättre sömn inatt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0