Hur ska orken räcka till??

Har jobbat några dagtider på Willys den här veckan och förkylningen som jag trodde skulle ge sig blir bara värre o värre :(
Ligger och hostar halva nätterna så får inte spec mkt sömn, men på dagarna har det varit bättre med hostan iaf...fast man é ju rätt sliten.
Imorn ska jag börja jobba på Färg & Form outlet, det blir nog mkt nya priser/varor att hålla koll på. Ska dit och kika lite idag, så kanske man förhoppningsvis lyckas ha någorlunda koll till imorn när vi öppnar.
Jag ska jobba 11-19 imorn och sedan ska jag till Ullared (kl.01:45 går bussen) vet inte hur orken ska räcka till!?...(ligga och hosta halva natten, jobba hela dagen och sedan hinna träffa Kian lite innan jag ska försöka få lite sömn, på bussen tror jag det blir svårt att få någon sömn för min del) Är ganska orolig för väglaget, åka buss med sommardäck i snökaoset känns ju sådär. Kan ju hoppas att vi kommer dit/hem välbehållna! :P
Men jag vill verkligen åka till Ullared och se hur det är, har aldrig varit där förut. Bara sett på tv ;)
Men får se hur jag mår och om orken räcker till!?!? Har ju en liten guldklimp i magen som själ lite av min energi också.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Krya på dig! Hoppas ni får roligt på Ullared :D KRAM

2010-11-25 @ 20:03:14
URL: http://sandrajerm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0