Sjukstuga...

Usch jag är så trött så orkar egentligen inte blogga, men Jon säger att jag måste :P

Igår var vi till Hidingsta och firade min mamma, vi fikade och åt god mat. Och så fick barnen (Kian och Jonna) baka pepparkakor, fast dem ville inte baka(äta deg) längre än 5min så det var mest jag och Caroline som fick baka :)

Idag har jag riktigt ont i halsen. Hoppas inte att det blir värre bara, det är inte läge o bli sjuk nu!!
Jon var iväg på fotbollsmatch i Askersund på dagen idag, och bara för att jag sa åt han att inte göra sig illa så kommer han hem med en rejält stukad fot som tydligen bara gör ondare o ondare :/
Och Kian kommer o beklagar sig lite då o då över att han har ont lite överallt, han vill nog bara att mamma ska blåsa och tycka synd om han ;)
Så här är det sjukstuga idag!

Mina föräldrar kom hit på dagen och jag fick hjälp av pappa att sätta upp hyllorna inne på toaletten. Har haft dem liggandes i typ 1/2 år så det var på tiden, det belv jättefint vid "skötbordshörnan". Plockade fram alla fina prylar som vi köpte på Jons jobb (Färg & Form) i fredags :)
Kian fick leka med mormor, dem var bla ute och lekte i snön och gjorde en jättefin snögubbe. Så nu är Kian trött, förhoppningsvis går det bra att få honom i säng ikväll :)



Har ingen bild på hur det såg ut innan, men såhär blev det iaf.
Svårt att få till en bra bild där allt syns, men vi är väldigt nöjda iaf! :)


Mormor, Cilla och Kian är ute i snön och leker....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0